Ak ste sa rozhodli z nieakého dôvodu reklamovať tovar je potrebné dodržať následujúce kroky.
1. Prečítajte si Obchodné podmienky či sa na Váš prípad vzťahuje reklamácia.
Dôkladne skontrolujte produkt ktorý chcete reklamovať či sa jedná o závadu na ktorú sa vzťahuje záruka.
Pozorne si prečítajte priložený návod k obsluhe, či výrobok pracuje tak ako bol určený a na spôsob použitia aký bol vyrobený.
Na neznalosť so zobchádzaním výrobku, neodbornú manipuláciu, nedoporučené použitie, neochotu prečítať si návod a postupovať pri používaní podľa návodu sa záruka nevzťahuje.
Pri neopodstatnej reklamácii, teda výrobok funguje ako má a len sa jednalo o neochotu si prečítať návod k obsluhe si servis môže účtovať diagnostický poplatok.
2. Vyplnťe a odošlite náš reklamačný formulár.
3. Odošlite tovar k reklamácii na našu adresu:
Reklamácie pre ČR:
Olga Corchová
Meziříčí 31
Malonty, 382 41
Reklamácie pre Slovenskú Republiku:
Gama person s.r.o.
Sídlisko 126/7
Tvrdošín, 02744
Slovensko